Що саме змінять у Mafia: Definitive Edition?
Голова ігротворчої студії Hangar 13 Гейден Блекмен нещодавно розповів чимало цікавого про прийдешній рімейк першої частини Mafia. В основному Блекмен проводив порівняння з третьою частиною, бо саме її рушій та ігроладні напрацювання було використано для нового проекту.
Ігролад:
- Рімейк матиме гнучкі налаштування складності, а також можливість увімкнути більш сувору поведінку поліції та реалістичний режим кермування. Таким чином гравець зможе підлаштувати гру під себе, аби отримати досвід, схожий до оригіналу, або ж навпаки — зробити гру легкою, щоб зануритися у сюжет;
- Утім, перестрілки все одно будуть нелегкими, бо Лінкольн був тренованим вояком, а Томмі, як не крути, — колишній таксист. Тому навіть одна ворожа куля залишить нас за крок до смерті;
- У грі буде система укриттів з третьої частини;
- Блекмен пообіцяв, що гра не матиме таких одноманітних побічок, як у Mafia III;
- До рімейку завітають мотоцикли, яких не було у оригіналі;
- Місто у Mafia: Definitive Edition створюють за таким же принципом, що і для Mafia III. Його суть полягає у тому, що гравець завжди має бачити щось цікаве, коли повертається на 60 градусів.
Сюжет:
- Звісно ж історія зазнає змін, але всі основні завдання та сюжетні моменти залишаться такими ж, як і в оригінальній грі;
- У Definitive Edition завдання змінять таким чином, аби гравці краще відчули наскільки серйозна боротьба точиться між сім’ями Сальєрі та Морелло. Додавати подібні дрібниці пообіцяли дуже обережно, лише там, де це доречно;
- Блекмен розповів, що друзі головного героя та члени сім’ї отримають більше екранного часу, щоби їх історію було розкрито ширше. Зокрема більше часу отримає Сара — кохана головного героя. В оригіналі вона з’являлася доволі рідко та ненадовго;
- Постановкою кат-сцен займається Томаш Ґжебічек. Саме він був ведучим аніматором оригінальної гри;
- Орієнтуватися у плані режисури розробники будуть на фільми 1920 та 1930 років. Не забули ігротворці і про “Хрещеного батька”.
Процес створення:
- Ідея створити рімейк Mafia: The City of Lost Heaven з’явилися приблизно через три місяці після релізу фінального доповнення для Mafia III;
- Повноцінне виробництво розпочалося на початку 2019 року. До цього протягом доволі довгого проміжку часу над основою проекту працювала невеличка команда, яку переважно складали автори оригіналу;
- На даний момент у Hangar 13 працюють над кількома іграми одночасно, але створення рімейку Mafia виявилося набагато швидшим та пліднішим за решту, оскільки у команди був орієнтир у вигляді оригінальної гри.
Нагадуємо, вихід Mafia: Definitive Edition на всіх основних платформах відбудеться 28 серпня.
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!
Читайте також
Популярне
-
Valve показала Half-Life 2: Episode 3 й розповіла причини його скасування
-
Ubisoft поки не планує перекладати нові ігри українською
-
Доходи інді та високобюджетних ігор майже зрівнялися цього року в Steam
-
Dragon Age | Що було до Veilguard (UAGames)
-
Ghostwire: Tokyo та Witch It можна забрати безкоштовно в Epic Games Store